Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Χάλκινος ο «Billy Jo»!

Με τo χάλκινο μετάλλιο στο... στήθος του επέστρεψε στην Ελλάδα ο ο Βασίλης Παναγιωτόπουλος.
Ο Έλληνας αθλητής, ο οποίος ανήκει στην Δόξα Πατρών, εκπροσώπησε την χώρα μας στο πρώτο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ταε-κβον-ντο Α.Μ.Ε.Α που διεξήχθη στην Ρωσία και συγκεκριμένα στην Μόσχα , ανεβάζοντας στο τρίτο «σκαλοπάτι» την Ελλάδα.

Ο «Billy Jo» επέστρεψε στην Ελλάδα την Τρίτη το βράδυ με τον προπονητή του Ανδρέα Παπαδάτο και πλέον μπαίνουν σε… ρυθμούς παγκοσμίου, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην Βολιβία και συγκεκριμένα στην Σάντα Κρουζ Αρούμπα.

Σε συνέντευξη που έδωσε πριν το μετάλλιο στην Αγγελική Κουρεμένου είχε πει…

Το Onsports ήρθε σε επικοινωνία με τον 39χρονο αθλητή, ο οποίος δήλωσε υπερήφανος που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα σε μία τέτοια διοργάνωση, ευελπιστώντας πως αυτή θα είναι μόνο η αρχή, στέλνοντας το δικό του μήνυμα: «Θέλω να πιστεύω, ότι η δική μου συμμετοχή θα είναι μόνο η αρχή και θα δούμε κι άλλους Ελληνες αθλητές να ασχολούνται»..

Ο γνωστός σε όλους «Billy Jo», ο οποίος ανήκει στην ΑΣ Δόξα Πατρών, εμφανίστηκε ιδιαίτερα συγκινημένος, τονίζοντας πως είναι 100% έτοιμος, ωστόσο μένει ακόμη ένα 40% που θέλει ο ίδιος προσωπικά να βελτιωθεί για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Αραβίας, ενώ αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια στον προπονητή του, Ανδρέα Παπαδάτο.

-Σου δίνεται η ευκαιρία να εκπροσωπήσεις την Ελλάδα, για πρώτη φορά, σε ένα Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα, που παράλληλα διεξάγεται για πρώτη φορά. Χαρούμενος, να φανταστώ…
«Είμαι πάρα πολύ υπερήφανος που θα εκπροσωπήσω την χώρα μου, σε μία τέτοια διοργάνωση, η οποία μάλιστα θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά. Είναι τιμή μου και εννοείται ότι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό, για να φτάσω την Ελλάδα ψηλά. Επίσης, θέλω να πιστεύω, ότι η δική μου συμμετοχή θα είναι μόνο η αρχή και θα δούμε κι άλλους Ελληνες αθλητές να ασχοληθούν με το παραταε-κβον-ντο».

-Όταν αγωνίζεσαι δείχνεις τεράστια θέληση….
«Πιστεύω ότι όλα είναι μέσα στο μυαλό. Όταν θες κάτι πολύ, τότε μπορείς να τα καταφέρεις, αρκεί να είσαι περισσότερος πεισμωμένος και να έχεις πάθος».

-Μετά το Πανευρωπαϊκό, παίρνει σειρά και το Παγκόσμιο. Νοιώθεις έτοιμος;
«Ο προπονητής μου, μου είπε ότι είμαι 100% έτοιμος. Για μένα προσωπικά, μένει ακόμη ένα 40% μέχρι το Παγκόσμιο πρωτάθλημα, το οποίο θα διεξαχθεί στην Αραβία».

-Την Δευτέρα οι αγώνες σου ολοκληρώνονται. Από ποια θέση θες να επιστρέψεις στην Ελλάδα;
«Έχω πάρα πολύ καλή ψυχολογία και είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, έτσι ώστε να πάρω μία καλή θέση για την Ελλάδα».

-Σίγουρα για να φτάσεις ως εδώ, είχες και την πολύτιμη βοήθεια του προπονητή σου…
«Ο Ανδρέας Παπαδάτος με έχει αναλάβει εδώ και τρία χρόνια. Ειλικρινά από την πρώτη στιγμή πίστεψε στις δυνατότητες μου και σίγουρα αυτό μου έδινε και συνεχίζει να μου δίνει δύναμη. Τον ευχαριστώ πάρα πολύ γι αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου